Äta bajs, det tycker jag är nice

jag sitter på mitt rum dricker öl och lyssnar på Dr. Bombay, ska snart gå in till rum 11 (grannarna och flumma) men i all glädje slog det mig att snart är det bara två veckor kvar här, vilket  innebär att jag varit här i nästan fem veckor, vart tog tiden vägen?! jag vill inte hem till Sverige där det är kallt och tråkigt. Här är det fest nästan varje kväll till på morgonen. (hihi även om jag är en av de tråkisarna som lägger mig vid tre fyra på morgonen. Det ända som känns bra med att komma hem är mammas mat familj och vänner.

idag var vi på zoo. Vad mycket fula djur det fanns, apor som tar sig i arslet och sedan luktar på bajset och äter det. Det märks att vi är släkt :P jag kände mig som en riktig nörd, jag hade både systemkamera och filmkamera med mig, systemkameran till min fotobok och filmkameran till min dokumentär om Campus el Sabio. (nörd lisa!) att beror på Campus, det har varit krismöte för att skolan riskerar att gå i konkurs. En del säger att den kommer gå i kånka om en vecka andra säger att det kommer att ske vid jul. Haha stackar jävlar som ska åka period 3 och 4, ni kanske inte får åka.. men själv skrattar jag lite för skadeglädje är den bästa glädjen, och jag är ond :P  men vi får väl se vad som händer.

förlåt johhanna för att jag inte bloggar lika ofta men jag hinner inte + att det är ganska tråkigt att blogga.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ska de gå i konkurs? varför?

Här är det töväder nu :P hoppas du har det varmt iaf!

Puss på dig

2008-11-28 @ 11:01:04
Postat av: jag

hahah så tokigt det kan va på zoo då. hihi du ska fan inte vara ledsen att du ska åka hem, det är ju kul!

de må vara surt att blogga men du måste! hihi snart är du hemma!!!

Postat av: klara

vilken sorglig bild på zebran :( man bah ser hur den villut typ, värsta depp bakom galler...

2008-11-28 @ 22:03:39
URL: http://klarareser.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur va de nu lisa, kommer tomten om man är ond? :P

Puss på dej syster

2008-11-29 @ 12:58:26
Postat av: Emma

Hur va de nu lisa, kommer tomten om man är ond? :P

Puss på dej syster

2008-11-29 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0