onsdag

Idag hade jag spanska prov.. hihi sen hade vi grammatik, och jag som knappt vet vad grammatik är :P
Sen var det projektarbete som gällde, jippie msn!  nää skoja bara Wiggo jag skulle aldrig vara inne på msn när vi har lektion. Just det jag har ju inte berättat vad vår grupp har för projektarbete. Vi skulle göra en informations film om Jerez men den idén la vi ner i måndags. Nu ska vi istället göra en form av hemsida där man kan kolla vad som finns att göra i Jerez centrum. Vi ska ta bilder och skriva om de olika sakerna. Att vi tar bilder tycker jag är toppen för det hjälper mig med min fotobok om Jerez.

sen gick jag Karin och Lolle till Carre för att käka och ta ut pengar, även köpa vatten och lite godis. På vägen hem blev vi trötta så vi satte oss på en bänk för att vila. Tre jättesöta hundar (som iofs så ut som grisar) kom springandes. En kommer fram till mig och nosar på min påse, och vad gör han.. Jo han lyfter på benet och pissar på min påse med vatten i. PISS HUND!! Ägaren bad inte ens om ursäkt, fy matte!

Jag har ett litet dilemma som har med mitt projektarbete att gör. Eftersom vi gör ett här så behöver jag inte göra något hemma. Jag kan dock inte bestämma mig om jag vill göra två. Projektarbetet vi gör här måste vi göra men vi behöver inte få något betyg i det... Men det jag gör hemma har jag ju kommit långt med och känns tråkigt att lägga ner.

Imorgon ska jag föröka komma ihåg att ta lite bilder på skolan som jag kan lägga upp på min blogg..

På lördag ska jag till Marocko!!! Jippie! Tur att man inte är blond längre :D

Tack för alla kommentarer! fortsätt så! jag blir så glad när jag får kommentarer <3

Belinda du måste oxå kommentera!

Jakob jag vet allt att det är du som är Ingmar! men det är bra att du läser och kommenterar min blogg, då blir jag glad. Föresten suger du på att ljuga, men jag gillar dig ändå!
 

Emma jag vet att jag inte sa vad jag ville ha, för jag vet inte. Jag tänkte bara kolla om du ville ha något speciellt i julklapp. Puss på dig syrran


Johanna jag kollade på oss när vi sjunger den där hitta burkar låten och när vi gör ostfilmen, oj vad man blir glad då. Du behöver inte skicka ner en kebabtalrik, jag åt nämligen en kycklingkebab idag, smasken! Du borde gå ut och gå


så här ser det ut på morgonen då jag går upp vid 8.00
min morgonutsikt ;)

varför inte ha lite gruppsex innan man hamnar i någon mage
Varför inte passa på att ha gruppsex innan man hamnar i någons mage

Kommentarer
Postat av: Elvira

Gillar utsikten. ;) Way bättre än min i alla fall. Haha :)

2008-11-12 @ 20:20:03
URL: http://edele.devote.se/
Postat av: Raver

Vissa har turen med vädret iallafall ^^

2008-11-13 @ 08:22:28
Postat av: Kajsa

Haha, de verkar ju kul där nere :) jag har vart sjuk nu typ i två veckor, skitseegt men nästa vecka börjar ju våran praktik ser fram emot det.

Ha det toppen i marocko!

pusspuss

2008-11-13 @ 08:29:44
Postat av: Sara

Skönt att prata med dig igår gumman!

2008-11-13 @ 08:37:15
Postat av: johanna

hahahha lisa då köpte du nytt vatten? jag tittar också på tokfilmerna ibland och ler lite för mig själv, okej jag asflabbar! kramis kramis

2008-11-13 @ 18:20:52
Postat av: johanna

a vist ja, coolt att du ska till marocko! jag och henke kollar resa dit till våren, du kan ju se om det är något för oss ;)

2008-11-13 @ 18:25:08
Postat av: johanna

hej hej lisa, det är fredag och du är inte inne på msn, din mor och far är här och dricker kaffe. jag är bara för sorglig kl 20:25 och jag funderar på att sova....

2008-11-14 @ 20:25:38
Postat av: johanna

Postat av: Emma

hallå syrran. här sitter ja i ett grått malmö, musiken på min dator funkar inte så de är helt tyst i lägenheten... ska snart iväg o träffa lina du vet, hon som krocka. :/ jag har kommit på vad ja ska köpa till dej. ullared på torsdag! :D ja tänkte jag jag nog önskar mej parfym (dior som ja har haft el äpplet som du har haft typ) men du får bestämma. funderade oxå på en handväska, inte svart. nån med långt alxelband kanske. :) skönt att höra att de går bra för dej där ner! puss puss

2008-11-18 @ 10:15:19
Postat av: Belinda

haha jag får väll kommentera då:D ja vill bara att du ska komma HEM!! så vi kan snacka odenkligt om allt som hänt:D:D <3

2008-11-30 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0