sol å sjukdomar

Denna dag har varit helt underbar! hihi iaf för mig. jag har suttit i solen nästan hela dagen lyssnat på gyllene tider å bara haft det så himla gott. kan ju inte direkt säga att jag längtar efter Sverige, och varför skulle jag göra det när det är snö å slask hemma :D ikväll ska jag nog äntligen ut å dricka mjöd. mjöd is the shit.
på förmiddagen idag hade jag spanska igen, jisse jag hatar det språket! det är ju helt omvänt, kolla bara på deras frågetecken! sen när de ska fråga någon hur gammal någon är säger de: hur mågar år har du. haha hur knas är inte det. mohahahaa jag är ond. jag måste erkänna att jag lärt mig en massa spanska, haha not. våran lärare är lika knasig som spanskan. han blandar spanska å engelska ord, hoppar fram å tillbaka så att iaf jag inte allas får mycket sammanhang. men jag får iaf mig ett gott skratt, för han är så skojig. ´Klara min rumskamrat hjälper mig väldigt mycket å tacksamma är jag för det för annars skulle jag nog ha ett ännu större frågetecken i panna på lektionerna. Tack Klara, jag vet att du tycker jag är jobbig när jag frågar sup i ett om samma sak om och om igen när du försöker skriva blogg. (men jag är ju en smart trögning  )

många här är väldigt förkylda, jag är en av de. men sen har vi Malin, Karin, Louise de nöjer sig minsann inte bara med en förkylning, utan dom ligger å spyr! blä! hihi deras rum är spyrummen och dit vill man inte gå.

snart ska jag gå å hämta min tvätt som jag lämnade in på ett tvätt ställe (jag var för lat för att tvätta själv, och sen kostar det nästan lika mycket att tvätta på skolan. så jag var smart och lat, så den lämnade jag på ett tvätteri. )

Johanna Love is in the School. men dock inte för mig för jag är för cool. jag nöjer mig med förbjudna fantasier om den förbjudna frukten ;) och du, vad vill du ha i julklapp? saknar dig, du borde komma hit till mig. puss

emma samma gäller dig, vad vill du ha i julklapp? och när får jag min 18års present föresten? :O glöm inte att din var dyr ;) puss på dig min favo syster (iofs den ända systern jag har, med om du inte var den ända skulle du ändå vara min favo) och om du vill flytta ska du göra det inte tänka på vad Christian tycker. 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Miss you honey, och jag följer troget din blogg! :)

Hoppas allt är great. pusspuss

2008-11-07 @ 11:13:36
Postat av: johanna

asså vad jag vill ha hum, mycket. jag blir ju glad för allt jag får och ju mer desto gladare hahahha nä köp vad du vill jag kan vara glrd på låtsas om det är så. kram lilla fisen! jag saknar dig med

2008-11-07 @ 12:55:06
Postat av: Belinda:)

KOM HEM!! det e sååå tråkit i sandhem utan dig:(

2008-11-08 @ 19:19:08
Postat av: Anna : )

Nu kommenterar jag iaf haha : )

Saknar dej din mupp, (saknar dock inte våra slöseri-fasoner haha).

Nu har snön försvunnit iaf, men de är mörkt och väldigt grått ! Det bästa av allt är att det bara är en ynka vecka kvar i skolan :D Tjoho !



Imorgon är de redan två veckor sen du åkte, dvs bara fyra kvar nu ! :D



Vi ses snart, det kommer gå så fort ! (Då ska vi ut på krogen, bara så att du vet :D) :D



Puss&Kram Anna Banana

2008-11-09 @ 16:08:17
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0