..måndag

nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv, ganska patetiskt för det är egentligen inte synd om mig. För trots allt är jag i Spanien och det är skitfint väder. Men jag tänker nog ändå tycka synd om mig i en timme till iaf, sen kanske jag kan tycka synd om era frusna stjärtar i Sverige. Jag är jättehungrig och mitt huvud har en borr i sig (förmodligen för att jag inte kan äta eller rättare sagt jag får inte behålla den, nej jag har inte bulimi, den spanska maten och min mage kommer bara inte överens.)

idag har jag varit på marknad, ojoj vad folk skrek och gapade (jag tror de sa att de ville att man skulle komma till deras stånd. Haha men vad vet jag, jag är ju ingen stjärna på spanska) jag köpte dock inget, jag hade fullt upp med att se upp för allt galet folk som gick in i mig hela tiden. Man kunde nästan tro att de inte såg mig :D
på eftermiddagen hade jag projektarbete, usch säger jag bara. Jag pallar inte att göra det, jag är för lat tror jag. Sen är min grupp inte allt för rolig.

igår låg jag vid poolen och solade hela dagn, det var Nice :D nu är jag brun också, jippe! hihi och pricken över i:et är att jag är brunast i klassen :D mohahahahaha, me like ;)
haha i fredags var det välkomstfest på Blue Monkey så det var gratis öl, då kom visst bögfyllan fram hos killarna det var en syn man sent lär glömma :D men det blev ingen lång kväll, det kanske man kan förstå när det är gratis öl och alkoholkåta John Bauer elever är där.

min fotobok går inte så värst bra, för av någon konstig anledning så råkar min kamera alltid ha slut på batteri då vi ska åka och göra något som är värt att fota. Hmm.. man kanske ska lära sig att kolla batteriet kvällen innan :P
men tror jag har fått några fina bilder iaf :D

läser man min blogg måste man kommentera! iaf säga hej. Johanna, Kajsa, Sara, ni är duktiga på att kommentera. Anna du får allt fortsätta kommentera. Jag är kåt i kommentarer. alla andra där hemma som läser, KOMMENTERA! 

Johanna lancome är lika billigt här som maxfaktor är hemma, allt smink och parfymer är jättemycket billigare här, me like. kan inte du skicka hit en kebabtalrik, jag vill ha en kebabtalrik!

Jag saknar alla er där hemma, men vill dock inte komma hem. Jag tycker allt ni kan komma till mig


nu kom John blunder så ska sova


Kommentarer
Postat av: Malin

Bara för att jag gillar ett leende på ditt söta ansikte så tänkte jag kommentera något, inte för jag har något att säga direkt...



Men hej på dig :)

2008-11-10 @ 19:29:02
URL: http://mkytta.blogg.se/jerez
Postat av: Mr. Blom

Kom hem med dig nu din chokladboll, så jag kan äta upp dig!

2008-11-10 @ 21:39:46
URL: http://bfd.blogg.se/
Postat av: Mr. Blom

Kom hem med dig nu din chokladboll, så jag kan äta upp dig!

2008-11-10 @ 21:44:02
URL: http://bfd.blogg.se/
Postat av: johanna

a vist om jag skickar en kebabtallrik är den nog inte ätbar när den kommer fram, du kan iaf inte äta den du som är så petig. men fan lisa jag ska skicka min julklappslista till dig så kan du köpa massa smink till mig fan ja kan betala!

puss på dig din gris fis jag saknar dig sååå

2008-11-10 @ 21:55:00
Postat av: Kajsa

Hej gumman :)

jag var på au pair möte igår, det verkar verkligen skitspännande! Har du fått mina sms?

Ha de super och njut mycket! Pussiz

2008-11-11 @ 12:30:51
Postat av: Annnnnnnnnnnnna.

Alltså lisa vart är sminket billigt? Area zur?

2008-11-11 @ 15:37:49
Postat av: Michelle

Hej gumman :)

Vi saknar dig faktiskt här hemma i skit vädret.. det har regnat konstant nu i 2 hela dagar :( BLÄ säger jag.. Hoppas du har de kul för övrigt där nere och inte super allt för mkt om dagarna :P hihi Och hoppas att du kanske hittar ngt som du faktiskt kan äta ! Jag håller tummarna

PussPuss

2008-11-11 @ 16:05:02
URL: http://newrose.blogg.se/
Postat av: Sara

hur många soltimmar ungefär har du? så jag vet ungefär hur länge jag ska ligga i solariumet? Tänker inte va blekare än dig



Innan idag på bussen drabbades jag av en panik attack, kunde inte komma på hur du lät när du pratar eller skrattar?:S Vi skulle ha spelat in dig som ja sa!

2008-11-11 @ 17:47:16
Postat av: Maja

Lisa, jag saknar dig :O

2008-11-11 @ 19:33:38
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: Ingmar

Det är så solsken och varmt här hemma! + att de rear ut godis på COOP. Sen har vi haft en 2 veckors filmfestival i skolan, alla lektioner inställda... Mohahahahaha!

2008-11-11 @ 21:04:12
Postat av: Raver

Se till så du utnyttjar solen

2008-11-11 @ 21:32:40
Postat av: Mr. Het

När man är under den varma solen med vinden i håret finns det inget att klaga på. Gå stranden + ananas det kan aldrig vara fel.



hare så gött!

2008-11-12 @ 09:36:52
Postat av: Emma

Hallå fjant, du kan inte kräva en önskning av mej, för du har då inte sagt nån till mej! och ja din 18 års pressent kommer... kanske till din 20 års dag.:P skoja. jag fick inte rummet men sänkt hyra med 300 kr.. :) ganska nice. och sluta gnäll inte har man dött av att inte kuna äta.. :P du är ju i solen... vad är värst? puss på dej

2008-11-12 @ 12:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0