Fredag x2

Jag vet att jag ska skriva varje fredag innan jag åker till Spanien, men det blev inte av att jag skrev något föra veckan för jag hann inte sen dog min dator och var död hela helgen. så det blir ett bubbel inlägg idag ist...

förra fredagen skrev jag min tidsplan, det var ganska segt sen insåg jag att jag som är så lat å seg inte kommer bli klar med mitt projektarbete i tid. jag var på handledarmöte (min handledare är Elin Skoghäll) hihi det gick ganska bra. det är så kul att ha elin för hon är så go (och hon var den ända som gillade min ide från början, haha. de andra tyckte den var slapp)

idag skrev jag min projektplan, haha den skulle egentligen vara klar förra veckan men jag hann inte då så jag var tvungen att gömma mig för henne denna vecka eftersom jag pratade med henne i måndags å lovade henna att lämna in den då.. men det blev ju inte riktigt så för hon fick den idag och var mycket nöjd med mitt arbete fastän den var lite sen :D

jag börja längta som tusan till Spanien nu, ska bli så jäka skönt! fågan är bara vad man ska ta med sig ner, min kudde är ett måste, men sen då? hur mycket pengar ska jag ha med mig, jisses vilka världsproblem jag har


jag & Jennifer när vi gick i sagoprinsen


haha kolla jag har lärt mig hur man lägger upp bilder nu oxå, shit alltså jag är bra (det kanske kan bli en bloggare av mig iaf :D )

tack å hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan du inte skriva lite mer inlägg:)

2008-10-22 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0