Gud pissar på mig

Jisse spanien måste verkligen hata mig! Inget går som det ska. Först var vi inne i Jerez centrum på spanskalektionen det började med där inne i jerez  flippade min mage ur som den alltid lyckas göra när jag är utomland, men hade hoppats på att jag skulle slippa denna gång. Sedan när jag skulle ta några snygga kort så blev alla bara å helvette å det gjorde mig skitlack för det skulle kunna bli så jäkla fräna bilder. Med solen lös iaf å det var någorlunda varmt för att vara på morgon.  Efter projektarbetet bestämde jag å några till att vi skulle dra in till gallerian för att shoppa los :D kul tänkte jag å skulle bara kolla hur mycket pengar jag hade... 700kr!! what! Jag ringde pappsen å frågade om han satt in mina pengar innan jag åket, nej sa han, se kommer in på måndag eller om jag har riktigt tur så imorgon. Mickis har inte heller betalat sin skuld till mig. Mor min var snäll å lånade ut 1000kr till mig så att jag skulle kunna köpa en tjocktröja, tofflor å att kunna leva i helgen.
vi gick mer till receptionen för att beställa 2 taxis. Första kom å första gänget åkte. Jag, Karin å Michaela där emot fick vänta nästa en timme på en jävla taxi å regn. Innan taxin kom hann vi beställa 6 taxis och fantisera ihop en bombhistora som skulle hända med campus för de åkte förbi en gubbe i en blå minibuss å glodde som tusan på oss å en över en halvtimme stod han utanför å bara stirrade.. han åkte inte för än vi åkte. (mysko va?  :O ) när vi väl kom till gallerian så kollade vi runt å satan vad mycket snygga skor å kläder det fans, å det var inte ens dyrt!! Lisa var i himmelen. Men jag å karin var hungriga så vi bestämde att hon å jag skulle ta ut pengar till mig sedan gå å äta något smaskigt. Spunk heller att jag fick ut några pengar. Inga pengar till en vrål hungrig å arg lisa. Karin lånade ut pengar å tillslut fick vi lite käk.
efteråt var båda nöjda å glada. Vi kollade runt lite, karin skulle köpa strumpor sen skulle vi dra mataffären för att köpa flöt. Våra vänner hade åkt ifrån oss.. duktig som jag är fixade jag en vakt som ringde en taxi åt oss.
vi åkte till mataffären för att köpa det vi skulle ha, då började jag iaf bli glad för där kunde jag ta ut pengar.  Så jag kunde köpa chips (som jag by the way lever på för maten smakar bäverfis)
när vi skulle gå tillbaka till skolan så kissa gud floder på oss så när vi kom till skolan var vi dränkta i guds fyllepiss!

Nu sitter jag på mitt rum, ingen vill gå ut för några är bakis, trötta eller bra tråkfior! Jag är en tråkfia för jag har tappat allt som kallas bra humör, fick just reda på att vi inte är lediga imorgon som jag trodde å typ alla trodde. 
internet funkar ju inte heller så jag skriver i word å får lägga upp detta så fort jag få internet...

Jag har iaf fått vuxen poäng idag, varit inne i massa kyrkor å faktiskt tyckt de varit coola


Det är typ storm ute och jag är lite gladare, internät funkar. jag har kollat på en kul film och insätt att va fan dagen var kanske inte så hemsk ändå :) alla är ju så snälla å söta här

johanna det finns massvis med as snygga å biliga pumps här!! å nej jag kommer inte hem än även om det låter lockande med pizza :D


Kommentarer
Postat av: johanna

åh nice, köp kpö köp! du glömmer väl inte bort att jag sitter här hemma i snöblask utan snygga pumps med st 37? (svart är snyggt med inklädd platå, tjock och klumpig hög klack ska det va med) nä nu va jag dum köp sånna med till dig själv. fan ta dig om du kommer hem utan nya skor! masso stora kramar mmm gosi gos

2008-10-31 @ 09:44:39
Postat av: Emma

kom och ät pizza!

din jävel säger inget om detta till din egen syster! va?!

2008-10-31 @ 13:04:07
Postat av: Sara

Glad hallowen på dig gumman:)

2008-11-01 @ 14:58:03
Postat av: johanna

heja lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0