hola

första dagen i sapnien. jag har ätit frukost precis den var inte allt för god men den var okej.

resan hit var det segast. det började med att min biljett inte funkad.. har inte riktigt fattat varför än:S men det löste sig. mitt tåg till Stockholm var försenat så jag missade mitt tåg till arlanda (stod å knackade på dörren å konduktören bara flina! jävla mupp!) på arlanda provade jag att äta struts, den var rå! så jävla vidrig.. haha sen kändes det som jag hade en levande struts i maggen.
haha alla var skit hungriga när vi kom till skolan å ville ha riktig mat, vad serveras! struts!! haha nää skoja vi fick en macka som det kryllade av bana flugor, så jävla vidrigt..
skolan är skit fin å sägarna helt okej min rumskompis är snäll:)

 träffade första gänget som var här igår, å jag måste säga att jag är glad att jag inte var med dom.. det första en tjej sa med västa Stockholmsdialekten: asså detta är värsa big brother huset!! de verkade ganka dryga..

usch det regnar idag! jag måste säga att jag blev besviken när jag såg det eftrersom jag var sugen på att ligga vid poolen hela dagen lång, blev inte många timmars sömn inatt.. ska snart gå ner till klassrummet så ska vi få information jag lovar att vi bärgis ska leka namnlekar!

Gå ut å gå johanna,


Kommentarer
Postat av: johanna

bah, struts?

jag tänker inte gå ut och gå idaag, det va min första dag på jobbet och kom hem typ nu, kl är 23,05 så jag tänker sova! men jag gick på stan idag så vi kan säga att jag har varit ute och gått! god natt snuttan

2008-10-28 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0