Vilse i Jerez

dagen började med spanska, jag som aldrig läst spanska sa direkt att jag ville vara i nybörjargruppen. de andra som inte viste fick göra ett prov.
på spanska kollade vi på en spansk skräckfilm skit bra var den :D (som tur var det engelsk text, annars hade jag nog inte fattat ett piss.) efter filmen var vi lediga. jag å typ hela klassen hade bestämt att vi skulle på sherry provning. det skulle kosta oss 120kr och då skulle man få rundgång men en guide och sen smaka på sherryn. haha men när vi kom till provnigen fick vi saft!! jag la alltså ut 120kr på saft, what the fuck!  lite arga alla! inte nog med detta så fick vi ingen lunch för lärarna fick ju dricka riktig sherry så vi hann inte hem till lunchen så vi fick en torr jävla macka med kaninmat på! 
eftersom vi var lediga resten va dagen så bestämde jag å anna att vi skulle gå till centrum å kolla runt där sedan gå till media market för att skaffa en laddare till henne...
vi gick å gick.. inget centrum hittade vi å inget media market, men vi hamnade på ett jävla industriområde efter ca 40 min gående, vilse som vi var med lastbilar som tuttade å glodde på oss hade vi ingen aning om vart vi skulle ta vägen. tillslut gick vi en på någon konstig bar å försökte få dom att ringa en taxi åt oss så att vi någon gång skulle komma till rätta. efter en lång diskussion om vad det var vi ville (han vi pratade med kunde typ ingen engelska å vi kunde inte ett ord spanska mer än hola) så komma han fram till att han skulle ringa en taxi åt oss.. vi kom dit vi skulle sen var vi så jävla trötta att vi beställde 2 stora starka öl å bara njöt att vi viste vart vi var. efter det blev det mer barcadi å chill.

efter kvällsmaten blev det utgång, ojoj säger jag bara, så får du föreställa dig resten! själv så gick jag hem med några till för den ena kom på att han var alldeles för full, två var trötta å jag kände att fan jag pallar inte ikväll för är sjuk. (som vanligt med andra ord) gud vet vad de andra gör nu men det kan inte vara bra för satan vad en del var packade (men vägrade att inse det :D )  alla spanjorer glodde på oss för vi satt ju bara på en lokalpub. 
imorgon  är det party, först shoppa, sen för festa och sedan nattklubb :D  men pratade med en av killarna som går hotell å restaurang å han höll föredrag om hur sjuka människorna är här. man kan typ som kille gå hem med värsta schyssta bruden å sedan vakan i ett badkar med is utan njure! haha jag vågar knappt gå utanför campus :D jag vill ju inte bli rånad eller våldtagen... men sen ska man nog inte vara chicken men ändå ta till sig vad han söger för han har ju ändå varit här ett tag. med andra ord inte gå själv å klädd horigt, eller hänga med någon hem! så ska jag nog komma hem med alla organ i behåll.


Johanna Spanien är som Bulgarien! helt knasigt! jag är faktiskt lite rädd.. skillnaden är att här finns det nada turister som folk glor som satan när det kommer en vit människa


Kommentarer
Postat av: johanna

som i kamenar fast för några år sen, hahh! lisa du funderar inte på att komma hem snart eller? imorn ska emma, jag, karl,(kanske mickis) äta pizza du får va med du också ;)

2008-10-30 @ 09:51:29
Postat av: Kajsa

Du verkar inte ha det för jobbigt hehe, men festa på tycker jag! :D Pusspuss

2008-10-30 @ 11:01:58
Postat av: Sara

Hahah jag håller med kajsa, lite lite skandaler och lite lite festande. Skämms inte nu upp med bilderna bara;) Yeah saknar dig

2008-10-30 @ 12:56:39
Postat av: Belinda:)

kom hem!! och låt ingen sticka dej med ngn spruta eller sno organ från dej:O

2008-11-04 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0